Меню сайту |
|
|
Головна » 2015 » Квітень » 27 » Стратегії інноваційного розвитку позашкільної освіти в Україні
21:07 Стратегії інноваційного розвитку позашкільної освіти в Україні |
Стратегії інноваційного розвитку позашкільної освіти в Україні Журавель М.О. Кобеляцька філія ПоблЕНЦум На зламі століть позашкільна освіта України набуває досить високого статусу. Її змістові й формальні характеристики констатують ступінь розвитку індивідуальності людини - ріст та розвиток її потреб, здібностей, ціннісних орієнтацій, що власне й складає фундамент культури особистості. Актуальною проблемою сучасної педагогічної науки є розроблення нової стратегії розвитку національної освіти, що забезпечить прискорення інтеграції України в європейський освітньо-науковий і культурний простір. Соціально важливого значення набувають теоретичні засади та рекомендації вітчизняних учених і педагогів-практиків щодо детермінації інноваційних освітніх процесів у контексті концептуальних ідей Болонської декларації. Слід зазначити, що науково-методичне забезпечення позашкільних навчальних закладів дозволяє здійснювати навчально-виховний процес на основі сучасних особистісно орієнтованих методик і технологій, спрямовує діяльність закладів на постійне підвищення науково-методичної компетентності й професійної майстерності педагогів. Відтак, на сьогодні діяльність позашкільних навчальних закладів має досить розроблене науково-методичне підґрунтя, що сприяє підсиленню активності й креативної спрямованості позашкільного навчально-виховного мікросоціуму та забезпечує ефективність інноваційних процесів у системі позашкільної освіти вПолтавському регіоні Успішність навчально-розвивальної та виховної роботи педагогічних колективів значною мірою залежить від органічного поєднання творчої праці та кращого досвіду досвідчених педагогів із новаторськими ініціативами молодих колег. Саме такий підхід є основою для визначення шляхів розвитку закладів і впровадження різнопланових інновацій. Так, для системи роботи позашкільної освіти та роботи з талановитою молоддю характерними є такі групи інновацій: організаційно-технологічні, методичні, процесуальні. До числа організаційно-технологічних інновацій належать: організація роботи пересувних позашкільноих навчальних закладів, мобільних консультпунктів. МАН України; розроблення й реалізація освітніх і науково-освітніх програм "Край мого дитинства", "Кольори мого родоводу"; ініціювання й проведення "Року позашкільної освіти". Методичними інноваціями є: розроблення науково-методичних проблем, пов'язаних із розвитком творчих здібностей дітей та учнівської молоді, підвищенням креативної спрямованості позашкільного навчально-виховного мікросоціуму, інтеграцією освітньо-розвивальних і здоров'язбережувальних технологій; розроблення методик розвитку творчих здібностей вихованців в процесі навчально-творчої діяльності в позашкільний час; діяльність профільних методичних об'єднань педагогів позашкільних навчальних закладів.
|
Переглядів: 432 |
Додав: school
| Рейтинг: 0.0/0 |
|
|
Сайт освіти
Сайт ПоблЕНЦум
Сайт Світлогірської ЗОШ І-ІІІ ст. ім. А. П. Біленка
вул. Комсомольська, 40
с.Світлогірське
Кобеляцький район
Полтавська область
Україна, 39262
Телефон/факс: (05343)9-95-40
e-mail: mg1963@meta.ua
Статистика |
Онлайн всього: 4 Гостей: 4 Користувачів: 0 |
|