Стратегії інноваційного розвитку позашкільної освіти в Україні
Журавель М.О.
Кобеляцька філія ПоблЕНЦум
На зламі століть позашкільна освіта України набуває досить високого статусу. Її змістові й формальні характеристики констатують ступінь розвитку індивідуальності людини - ріст та розвиток її потреб, здібностей, ціннісних орієнтацій, що власне й складає фундамент культури особистості.
Актуальною проблемою сучасної педагогічної науки є розроблення нової стратегії розвитку національної освіти, що забезпечить прискорення інтеграції України в європейський освітньо-науковий і культурний простір. Соціально важливого значення набувають теоретичні засади та рекомендації вітчизняних учених і педагогів-практиків щодо детермінації інноваційних освітніх процесів у контексті концептуальних ідей Болонської декларації.
Слід зазначити, що науково-методичне забезпечення позашкільних навчальних закладів дозволяє здійснювати навчально-виховний процес на основі сучасних
...
Читати далі »